سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آنچه من احساس کردم این است که امروز قرار بود آلومینیوم ببازد، منظورم از این که قرار بود ما ببازیم این نیست که عوامل بیرون زمین اثر داشتند، یک پنالتی درست برای شمس‌آذر گرفتند، اما بعد از آن پنالتی درست ما را نگرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 08 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، مجتبی حسینی شامگاه جمعه (۱۷ اسفند) در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و آلومینیوم اراک که با نتیجه ۲ بر یک به سود شمس‌آذر به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوبی بود و ۲ تیم با ۲ روش مختلف بازی کردند. شمس آذر نیمه اول خلق موقعیت کرد، اما در نیمه دوم موقعیت‌های آلومینیوم خیلی بیش‌تر و بهتر بود، با وجود این که بازی در زمین شمس‌آذر خیلی سخت است.

وی ادامه داد: آنچه من احساس کردم این است که امروز قرار بود آلومینیوم ببازد و این اتفاق افتاد، موضوع پنالتی نگرفتن برای تیم آلومینیوم در این بازی تعیین کننده نتیجه بود، چون در نیمه اول شمس‌آذر موقعیت داشت و در نیمه دوم هم ما موقعیت‌های زیادی داشتیم.

این سرمربی بیان کرد: داور باید وقتی نتیجه یک بر صفر به سود شمس‌آذر بود پنالتی درست ما را می‌گرفت نه این که در پایان بازی و دقیقه ۹۷ پنالتی که معلوم نیست درست است یا نه را برای ما بگیرد.

او خاطرنشان کرد: ما از شمس‌آذر آنالیز دقیقی داشتیم، تیم شمس‌آذر روی اوت، بازی مستقیم و بردن توپ به کناره‌های زمین و پرتعداد آمدن در ۱۸ قدم و پرس بازی تبحر دارد و تیم خیلی قابل احترام و خوبی است، اما امروز قرار بود ما ببازیم.

حسینی اظهار کرد: منظورم از این که قرار بود ما ببازیم این نیست که عوامل بیرون زمین اثر داشتند، همان‌طور که گفتم یک پنالتی درست برای شمس‌آذر گرفتند، اما بعد از آن پنالتی درست ما را نگرفتند تا این که گل دوم را خوردیم و این موضوع نتیجه بازی را تعیین کرد.

وی در پایان تصریح کرد: همان‌طور که در سایر تیم‌ها وجود دارد از مسئولان تیم آلومینیوم درخواست دارم یک داور بازنشسته را کنار تیم داشته باشند هرچند دلیل این رفتار را متوجه نمی‌شوم، اما بهتر است یک داور بازنشسته کنار تیم آلومینیوم حضور داشته باشد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار