با حضور ۲۵ اثر برگزیده تئاتر درسی کشور در شهرستان میناب
تابناک هرمزگان- مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب پایتخت تئاتر درسی ایران با حضور محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ احمد حامدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب؛ داوران و مسوولین در فرهنگسرای میناب برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ 06 March 2024

به گزارش تابناک هرمزگان// معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب برای سومین سال پیاپی بیان کرد:زادگاه بسیاری از هنرمندان مطرح و موفق کشوری شهرستان میناب است و ایده اجرای تئاتر درسی در کشور اولین بار توسط مجید ره پرور معلم مینابی به عنوان پدر تئاتر درسی کشور کلید خورد.

وی ادامه داد:درسال گذشته تنها ۶۰۰۰ اثر به جشنواره تئاتر درسی ارسال شد اما امسال ۱۳ هزار و ۸۵ اثر به دبیرخانه ارسال شد و این رشد نشان از علاقه مندی دانش آموزان و معلمان به هنر و اجرای نمایش است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان بر لزوم نقش‌سپاری به دانش‌آموزان برای انجام برنامه‌های پرورشی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: با نقش سپردن به دانش آموزان یادگیری برای آنان تسهیل می‌شود و تئاتر درسی با نقش سپاری به دانش آموزان یادگیری را با لذت و شادی همراه خواهد کرد و‌ تئاتر درسی تمامی ساحتهای سند تحول بنیادین در مدارس را متجلی کرده است.

گفتنی است عماد نظری زاده، تسنیم زارعی و نازنین زهرا احمدی داوران دانش آموز و حمیدرضا کاظمی پور، حجت الله ناظری، مجتبی سلیمی، مسعود بذرکار و جعفر قاسمی داوران بزرگسال این جشنواره هستند.

انتهای پیام//

برچسب ها: میناب ، تئاتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار