کد خبر: ۱۱۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 04 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: عملیات زیباسازی سیما و منظر شهرستانهای مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی آغاز شده است.

احمد توکلی در نشست با شهرداران مازندران که با حضور استاندار و مقامات استانی برگزار شد با بیان اینکه در آستانه سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی قرار داریم و استان خود را برای استقبال از مسافران و گردشگران آماده می‌کند، اظهار کرد: شهرها و روستاهای مازندران به دلیل برخورداری از مواهب الهی و جاذبه های طبیعی از قابلیت بالای جذب گردشگر برخوردار است.
وی از آمادگی کامل استان جهت استقبال و پذیرش مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: شهرداران مازندران پای کار باشند و زیباسازی سیما و منظر شهرها را با جدیت دنبال کنند.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه شهرداران و دهیاران از همه ظرفیتها جهت زیباسازی و فضا سازی محیطی استفاده نمایند، یادآورشد: برای نصب المان در ورودی شهر و روستاها به ویژه در مسیرهای ورودی استان با معیارهای بومی اقدام گردد.
توکلی مهم ترین اقدام برای این ایام را پاکسازی معابر، سواحل، شهر و روستاهای مازندران از زباله و نخاله دانست و تصریح کرد: برخی مناطق با وجود داشتن جنگل و مرتع بکر شاهد حجم انبوهی از زباله و نخاله هستیم که زیبایی طبیعت را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه نوروز امسال با ماه مبارک رمضان هم زمان شده است و باید تلاش شود تا ارزشهای دینی و مذهبی در کنار سفر و تفریح حفظ بماند، خاطرنشان کرد: از شهرداران و دهیاران خواسته شده است تا در نصب المان تلفیقی از بهار طبیعت و بهار قرآن را اجرا نمایند و نمادهای ماه مبارک رمضان نیز همانند سالهای قبل نصب گردد‌.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار