تنور داغ انتخابات در لنگرود
با وضعیت نه چندان خوب محمد نژاد و رقابتی سخت بین رنجبر، حجامی و لاهوتی در فینال ۱۱ اسفند، رقابتی داغ در لنگرود با حضور چهره های قدرتمند را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸ 22 February 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان در حالی امشب سوت آغاز رقابت های انتخاباتی به صدا در خواهد آمد که در شهرستان لنگرود اوج نارضایتی از عملکرد محمدنژاد، رقابت را برای سایر کاندیداها بیش از گذشته جذاب کرده است.

با یک تحقیق میدانی از اقشار مختلف میتوان دریافت که پرویز محمد نژاد نتوانست در اولین دور از نمایندگی رضایت اکثریت مردم را جلب کرده و حالا با خطری جدی یک دوره ای بودن دوران وکالت مردم لنگرود مواجه شده است.

در دوره قبل، محمدنژاد در حالی نماینده شهرستان لنگرود شد که با اختلافی بسیار اندک پیروز انتخابات شد و حالا همان رقیب جدی با تایید صلاحیت پا به عرصه گذاشته و با اقبال مردم نیز مواجه شده است.

البته باید اذعان کرد با تایید صلاحیت محمد رنجبر نیاول و علی اصغر حجامی و تا اندکی محسن فداکار رقابت از حالت دو قطبی خارج شده و بررسی ها نشان می دهد کاندیداهای نامبرده با توجه به سوابق اجرایی و انتخاباتی در گذشته می توانند رقیبی جدی برای هر دو کاندیدای مشهور باشند که سابقه نمایندگی را با خود یدک می کشند.

فارغ از اینکه چه کسی پیروز انتخابات می شود و از فردا انتخابات حال و هوای تازه ای پیدا می کند، به نظر می‌رسد محمد نژاد باید ردای نمایندگی را به یکی از رقبا واگذار کند که البته این فقط در حد پیش بینی و نظر نگارنده از فضای انتخاباتی شهرستان لنگرود می‌باشد.

مردم لنگرود از مهرداد لاهوتی در دوران نمایندگی خاطرات خوبی دارند و همین طور خدمات محمد رنجبر در دولت تدبیر و امید به عنوان فرماندار و معاونت این مجموعه را فراموش نکرده اند.

باید دید در این رقابت نفس گیر، مردم این شهرستان زیبا چه کسی را به عنوان نماینده خود معرفی خواهند کرد و آیا لاهوتی می تواند صندلی بهارستان را از محمد نژاد پس بگیرد یا رنجبر و حجامی تازه نفس همه را غافلگیر خواهند کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار