کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به بارش برف و باران در روز‌های ابتدایی و پایان هفته در استان گفت: در هفته پیش رو روند کاهش دما خواهیم داشت، به‌طوری‌که در بسیاری از مناطق استان، صبح دوشنبه دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۴ 28 January 2024

به گزارش تابناک قم، سعید اسماعیلی کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم ، به بررسی اوضاع جوی هفته جاری پرداخت و گفت: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی، امروز شنبه (۷ بهمن) آسمان ابری و مه‌آلود، در برخی ساعات همراه با بارش باران و در ارتفاعات برف خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قممطرح کرد: روز یک‌شنبه، آسمان استان ابری و مه‌آلود، در برخی ساعات همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، که قبل از ظهر با کاهش ابر و افزایش وزش باد همراه خواهد شد.

اسماعیلی بابیان اینکه از اواخر وقت سه‌شنبه، موج بارشی دیگری به منطقه نفوذ خواهد کرد، گفت: برای روز چهارشنبه، آسمان نیمه‌ابری تا ابری و در برخی ساعات بارش باران رخ خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم، از آسمانی صاف برای روز دوشنبه خبر داد و افزود: دوشنبه با خروج کامل سامانه بارشی، آسمان صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد رخ خواهد داد؛ طی فعالیت این موج، روند کاهش دما خواهیم داشت، به‌طوری‌که در بسیاری از مناطق، صبح دوشنبه دما زیر صفر خواهد رسید.

اسماعیلی برای پایان هفته قم، برف و باران پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: از روز پنج‌شنبه تا قبل از ظهر جمعه، آسمان ابری و در برخی ساعات بارش باران، مه‌آلود و در مناطق مرتفع‌تر بارش برف رخ خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم در پایان گفت: برای ساعاتی از صبح یک‌شنبه تا جمعه هفته جاری، در مناطق مرتفع‌تر، دمای زیر صفر و یخبندان انتظار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار