رییس اداره راهداری شهرستان اشتهارد از جمع‌آوری ۴۰ تابلو و بنر غیرمجاز تبلیغاتی در حاشیه راه‌های شهرستان و برگزاری چهار همایش ارتقای ایمنی راکبان موتور خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 08 January 2024

به گزارش «تابناک البرز» حسن مهدی پور با اشاره به اینکه تمام تلاش نیروهای راهداری بر خدمت‌رسانی به مردم و کاربران جاده‌ای معطوف شده است، در خصوص عملکرد سه ماه گذشته راهداری اشتهارد گفت: روکش آسفالت محورهای اشتهارد - نجم‌آباد، اشتهارد - بویین زهرا و کمربندی اشتهارد از جمله اقدامات انجام شده در این مدت است.

وی افزود: خط کشی محورهای ماهدشت - اشتهارد، نجم آباد - اشتهارد و اشتهارد – بویین زهرا، نصب دو هزار و ۵۰۰ تابلوی مسیرنما در طول راه‌های شهرستان، نصب نیوجرسی به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر در محور ماهدشت - اشتهارد و اجرای شیب شیروانی و شانه‌سازی راه به طول ۵۰ کیلومتر نیز در این بازه زمانی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان اشتهارد بیان کرد: علاوه بر اقدامات مذکور رنگ‌آمیزی ۱۰ سرعتکاه، نصب ۱۲ چراغ چشمک زن و پلیس مجازی در نقاط حادثه خیز، تعمیر و نصب گاردریل‌های آسیب دیده در طول راه‌های استحفاظی، نخاله برداری و پاکسازی راه‌ها، جمع‌آوری ۴۰ تابلو و بنر غیرمجاز تبلیغاتی در حاشیه راه‌های شهرستان و برگزاری چهار همایش ارتقای ایمنی راکبان موتور نیز اجرا شده است.

مهدی پور توضیح داد: تنقیه و پاکسازی آبروهای حوزه استحفاظی، جلوگیری از چهار مورد حفاری غیرمجاز، کاشت درخت در حاشیه محور اشتهارد - بویین زهرا، اجرای چهار مورد روشنایی نقطه‌ای در نقاط پرخطر ورودی روستاها، تخریب ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌های شهرستان و انجام گشت‌های دروازه‌ای و جلوگیری از فرار بار نیز طی این مدت صورت گرفته است.

وی نظارت بر حمل و انتقال ۲۰ محموله فوق سنگین و انسداد ۵۰ مورد راه دسترسی غیرمجاز در سطح راه‌های شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و ارتقای ایمنی شهروندان و کاربران جاده‌ای را اولویت راهداری دانست و عنوان کرد: نیروهای راهداری این شهرستان با تمام توان برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار