رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج قاسم از برگزاری همایش بین‌المللی مقاومت، شهید القدس، غزه در ۱۶ دی‌ماه جاری در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 31 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، علیرضا منظری‌توکلی صبح امروز در نشست مقدماتی همایش بین‌المللی مقاومت، شهید القدس، غزه که در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: رهبر انقلاب حاج قاسم و ابومهدی المهندس را مدرس درس آموزش خواندند که دانشگاه‌ها وظیفه مهمی در راستای ترویج مکتب شهدا و خصوصا شهدای مقاومت ایفا می‌کنند.

وی افزود: نام این دانشگاه را واحد شهید سلیمانی نامیده شده چراکه فعالیت‌های علمی پروژهشی بسیاری از جمله مقالات و پایان‌نامه در خصوص شخصیت و مکتب شهید سلیمانی در این دانشگاه به نگارش درآمده است.

منظری‌توکلی در خصوص تعداد مقالات تهیه شده در حوزه مقاومت گفت: تاکنون بیش از ۴۰۰ پایان‌نامه ارشد و دکتری در این حوزه نگارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد واحد حاج قاسم دارای ۱۵ هزار دانشجوی فعال در مقاطع مختلف تحصیلی است، ابراز کرد: این دانشگاه دارای ۴۰۰ دانشجوی بین‌المللی نیز هست که افتخار بزرگی برای شهر کرمان به حساب می‌آید.

سیدحسن رضا، دبیر کانون دانشجویان اردو زبان نیزدر این نشست ابراز کرد: از نظر مردم پاکستان حاج قاسم سلیمانی شخصیتی ضد استعماری است و بعد از شهادت حاج قاسم قریب به ۹۵۰ مراسم یاد بود برای او در پاکستان برگزار شد.

به گزارش فارس: صاحب‌نظران و کارشناسان مقاومت از ۷ کشور عراق، سوریه، یمن، پاکستان، افغانستان، لبنان و فلسطین حضور داشتند که به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در حوزه مقاومت و شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار