طوفان الاقصی پیروز متولد شده حتی اگر اسرائیل تمام خاک غزه را شخم بزند
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم یادواره شهدای شهرستان سیاهکل با اشاره به مقاومت ۹۰ روزه غزه و حماس گفت: عملیات " طوفان الاقصی " به فرماندهی حماس پیروز متولد شده حتی اگر اسرائیل سرزمین غزه را شخم بزند
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ 30 December 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان سردار علی عبدالهی با اشاره به شدت مقاومت غزه و حماس گفت امروز اسرائیل؛ به گفته خودش پنجمین ارتش قدرتمند جهان با حمایت مرگبار و کامل آمریکا، ۹۰ روز است که در تله محور مقاومت گیر افتاده است محوری که نشات گرفته و الگو برداری شده از دفاع مقدس ایران می باشد.

وی ادامه داد دشمن باید بداند که تفکر ما نابود شدنی نیست و با کشتن فرمانده هان ما مقاومت تمام شدنی نیست و هر فرمانده ای که کشته شود فرمانده ای صد برابر قوی تر تفکر و راهش را ادامه می دهد.

سردار عبدالهی به قدرت ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: به جایگاهی رسیده ایم که قدرت های بزرگ دنیا برای دریافت کمک به سوی ما می آیند و این نشات گرفته از قدرت خون شهدا و مقاومت آنان در همه جبهه ها چه دفاع مقدس و چه اکنون است.

وی در ادامه گفت هیچ نیروی نظامی ای نمی‌تواند حتی لحظه ای به خود اجازه دهد که وارد حریم جمهوری اسلامی شود چرا که دشمن از تجهیزات ، قدرت بازدارندگی و دفاع ما کاملا آگاه است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در پایان به تلاش های سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرد و افزود : محور مقاومت مدیون سردار سلیمانی و و رزمندگان آن یادگاران او هستند.

خبرنگار لیدا حاجی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار