سرپرست پلیس راه کرمانشاه:
سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه گفت: خستگی و خواب آلودگی رانندگان ٢ عامل اصلی منجر به تصادفات واژگونی خودروها است.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 24 December 2023

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: فراوانی تصادفات در محورهای اسلام آبادغرب، کامیاران، صحنه و روانسر بیشتر است.

وی افزود: در مجموع ما روی نقاط حادثه خیز در حال کار هستیم، نظارت کامل را داریم و در صورت نیاز به مراکزی که موظف به خدمات رسانی باشند معرفی می‌کنیم.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول سال بحث خستگی و خواب آلودگی بیشتر منجر به خروج از جاده و واژگونی شده و بیشتر رانندگی‌هایی که طولانی مدت هستند عامل تصادفات می‌شوند.

وی گفت: رانندگانی که قبل از سفر از داروهای خواب آور و غذاهای چرب مصرف می‌کنند و قبل از شروع سفر استراحت کامل را ندارند باعث تصادفات با خسارت بالا می‌شوند.

زارع بیان کرد: ما شاهد تصادفات بسیار زیادی که بر اثر خواب آلودگی و خستگی هستند هستیم و متاسفانه آمار بالایی را به خود اختصاص می‌دهند.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه افزود: این تصادفات بیشتر در مناسبت‌های سال اتفاق می‌افتد که سفرها بیشتر می‌شود و مردم از راه‌های دور و نزدیک در جاده‌ها تردد می‌کنند.

وی عنوان کرد: در مواردی مانند طرح نوروزی و اربعین که مسافت آنها بیشتر است خستگی، خواب آلودگی و کسل شدن راننده بیشتر می‌شود، همچنین در اوقات ابتدای صبح، بعد از ناهار و ساعات پایانی شب که بدن به صورت طبیعی دچار خستگی و خواب آلودگی می‌شود و اگر راننده موارد فوق را در نظر نگیرد ممکن است هیچ گونه کنترلی بر وسیله نقلیه خود نداشته باشد و منجر به تصادف می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار