سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از دو کشته و ۱۴ مصدم در پی واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران بی بی حکیمه (س) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 02 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امین نیکویی نژاد از امداد رسانی به مصدومین حادثه واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی بی حکیمه خبر داد و گفت: حادثه انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی حکیمه، ۵ کیلومتری بی بی حکیمه در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز ۱۱ آذر ماه سال جاری به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گچساران اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، ۱ و ۳ شهری گچساران و ۳ دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه دو تن در دم جان باختند.

نیکوئی نژاد بیان کرد: ۱۲ مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس‌های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجائی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و ۲ مصدوم به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.

گفتنی است که خودروی ون حامل زائرانی از استان اصفهان بود که برای زیارت مرقد بی بی حکیمه (خواهر امام رضا ع) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند که در مسیر گچساران - بی بی حکیمه دچار سانحه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار