رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر نقش‌‌آفرینی امریکا در فجایع وقوعی علیه مردم فلسطین گفت: این فجایع در تاریخ بی‌تکرار است.
کد خبر: ۱۱۳۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 07 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی به مصائب مردم فلسطین اشاره و اظهار کرد: در وضعیت کنونی جهان گویا انسانیت مرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر نقش‌آفرینی آمریکا در فجایع غزه تصریح کرد: در حال حاضر جنایتی تمام عیار علیه مردم ساکن در غزه با استفاده از تجهیزات و نیروهای آمریکایی در حال وقوع و جهان نظاره‌گر است.
وی با تاکید بر لزوم عکس‌العمل نسبت جنایات در حال وقوع علیه مردم غزه گفت: هر چند مردم دنیا نسبت به این وقایع حساس شده‌اند ولی سکوت دولت‌ها در قبال این حنایت‌ها در تاریخ بی‌نظیر است.
ناصحی‌مقدم با ابراز امیدواری برای پیروزی جبهه مقاومت افزود: امیدوارم رنج مردم فلسطین به زودی کاهش یاید.



پلیس حضور فعالی در سطح شهر زنجان ندارد
داود حسنی، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیر در ادامه این جلسه حوادث غزه را بیانگر انجماد انسانیت در عالم سیاسی امروز دانست و اظهار کرد: صحنه‌های منزجر کننده‌ای از به خاک و خون کشیده شدن مردم فلسطین در حال مخابره است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان حضور کم‌رنگ پلیس در سطح شهر را با توجه به بازگشایی مدارس یادآور شد و تصریح کرد: این عدم حضور مشکلاتی را در سطح شهر موجب و در واقع قفل برخی از میادین را موجب شده است.
وی با بیان اینکه عدم حضور فعال پلیس مشکلات عدیده‌ای را در مناطقی که پروژه عمرانی اجرا می‌شود به وجود آورده است، ادامه داد: به طور مثال این عدم حضور فعال موجب وقوع هفت فقره تصادف در میدان ولی‌عصر شد که گلایه‌های مردمی را موجب شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار