رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش فارس از آغاز اسکان مهمانان نوروزی در کلاس های اسکان در نظر گرفته شده برای این ایام در استان فارس از ۲۸ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴ 07 March 2015
اسکان نوروزی

خدابخش شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی کلاس های استان فارس از ۱۰ اسفند، اعلام کرد: اسکان مهمانان در کلاس های استان از ۲۸ اسفند آغاز می شود.

وی با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۳۰۰ کلاس در سطح استان و هفت هزار و ۵۰۰ کلاس در شیراز برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده اند، اظهار داشت: طی روزهای اخیر بر تعداد کلاس های درس در نظر گرفته شده در شیراز افزوده شده و تعداد آن ها از هفت هزار و ۴۶۹ به هفت هزار و ۵۰۰ کلاس رسیده است.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد مسافران وارد شده به استان در نوروز ۹۳ آمار بالایی بود و تعدادی از مهمانان به علت این که امکان اسکان آن ها در کلاس ها فراهم نشد نارضایتی داشتند، در پی آن هستیم تا تعداد کلاس ها را در سطح استان افزایش دهیم تا در نوروز ۹۴ با چنین مسئله ای مواجه نشویم و این مطلب را به تمام روسای ادارات آموزش و پرورش استان اعلام کرده ایم.

شهبازی با بیان اینکه هر کلاس به طور میانگین امکان اسکان پنج مسافر را داراست، تاکید کرد: افزودن به کلاس های اسکان نیازمند فراهم آوردن امکانات مورد نیاز اسکان مسافران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهیه نقشه های شهر شیراز برای توزیع در ستادهای اسکان، گفت: در چهار ستاد اسکان غرفه های تلاوت قرآن و نقاشی برای کودکان، نمایشگاه صنایع دستی و کتابخانه های کوچکی دایر خواهند شد تا مسافران طی زمان انتظار خود در این ستادها بتوانند زمان خود را با پرداختن به این فعالیت ها بگذرانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار