رئیس پلیس راه استان قزوین از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محدوده شهرک صنعتی لیا با یک فوتی و یک مصدوم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 23 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی روبروی شهر صنعتی لیا، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه خودروی سواری پراید به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده خودرو نیز مجروح که توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه در حال بررسی می‌باشد، تصریح کرد: تخطی از سرعت مطمئنه و سرعت غیرمجاز از سوی رانندگان یکی از مهمترین علل بروز سوانح رانندگی می‌باشد لذا سرعت مجاز رانندگان باعث می‌شود در صورت مواجهه با خطر، عکس العمل مناسب تری را برای واکنش نشان دهند و همچنین شدت تصادف احتمالی آن‌ها نیز با سرعت مجاز کاهش پیدا می‌کند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار