نماینده ولی‌ فقیه در استان اردبیل گفت: مسئله عدالت عمومی در حوزه امکانات عمومی یک امر بسیار مهم است و اقدامات شهرداری اردبیل در طی 2 سال اخیر در راستای عدالت محوری مناسب بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 21 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی امروز در آیین افتتاح پارک ۶ هکتاری شهدای میراشرف، اظهار کرد: شهرداری اردبیل در طی ۲ سال اخیر اقدامات قابل توجهی اعم از افتتاح چندین پارک با امکانات مختلف تفریحی و ورزشی در نقاط مختلف شهر اردبیل به خصوص مناطق حاشیه شهر در راستای عدالت محوری انجام داده است.

وی افزود: مسئله عدالت عمومی در حوزه امکانات عمومی یک امر بسیار مهم است و از شهرداری و شورای شهر اردبیل درخواست دارم که روند آغاز شده عدالت محوری در مناطق محروم شهر اردبیل با سرعت بیشتر در دستور کار قرار دهند.

عاملی گفت: مسئله فضای سبز شهری یک امر بسیار مهم و حیاتی بوده و شهر اردبیل در این حوزه دچار کمبود است و شهرداری اردبیل در ۲ سال اخیر به این کمبود توجه ویژه کرده و در راستای افزایش فضای سبز شهری چندین پارک در مناطق محروم با وسعت ۳ الی ۶ هکتار در دستور کار خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: شهرداری اردبیل از محل پارک ۶ هکتاری شهدای میراشراف ۲ هزار کامیون نخاله ساختمانی تخلیه کرده است و در نقاط حاشیه‌ای مختلف شهر اردبیل شاهد تخلیه حجم‌ بالایی از نخاله‌های ساختمانی هستیم و از مردم عزیز شهر اردبیل درخواست دارم که توجه ویژه‌ای به حفظ سیما منظر شهرمان داشته باشند.

وی با اشاره به بیان مشکلات مردمی گفت: شهرداری اردبیل، رسانه خود را در مناطق مختلف ۱۳ گانه مستقر کرده و در راستای بیان مشکلات مردم با اهالی محلات گفتگو کنند و مشکلات مردم بدون هیچ سانسوری در شورای شهر اردبیل برای اعضای شورا به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار