مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تصادف زنجیره ای سه خودرو در کیلومتر ۸۲ آزادراه زنجان – قزوین پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 01 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، حکمت‌اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته گزارش یک فقره تصادف زنجیره‌ای توسط اورژانس به ندای امداد برای امدادرسانی اطلاع داده شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: ۲ تیم عملیاتی همراه با آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای آزادراه زنجان-قزوین به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: در این تصادف زنجیره‌ای و بر اثر برخورد تیبا، برلینانس و ال ۹۰ تریلر و کامیون در لاین جنوبی کیلومتر ۲۸ آزادراه زنجان پنج نفر از سرنشینان این خودرو‌ها مصدوم شدند.
هاشمی اظهار داشت: انجام کمک‌های اولیه، کمک به عوامل اورژانس، کنترل و تثبت صحنه تصادف از اقدامات تیم‌های هلال احمر بود که مصدومان این حادثه توسط اورژانس به مراکز درمانی اعزام انجام شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان همچنین از واژگونی یک دستگاه نیسان در کیلومتر ۷۴ همین آزادراه خبر داد و گفت: این تصادف نیز ساعت شامگاه روز گذشته اتفاق افتاد که یک مصدوم بر جا گذاشت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار