رئیس اورژانس استان زنجان از انجام دو ماموریت توسط بالگرد طی روز گذشته در ماهنشان خبر داد و گفت: در این ماموریت‌ها سه بیمار به زنجان منتقل شدند.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ 20 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، داریوش تقیلو، رئیس اورژانس استان زنجان از اعلام گزارش واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ به اورژانس خبر داد و اظهار کرد: محل وقوع این حادثه حوالی روستای سرخه دیزج ثبت شده است.
رئیس اورژانس استان زنجان تعداد مصدومان واژگونی پژو ۴۰۵ را پنج نفر اعلام و تصریح کرد: کد دستجرده برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در پی این تصادف پنج مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی که یک آقای ۴۷ ساله از اعزام امتناع کرد و دو خانم ۴۶ ساله و ۱۸ ساله و دو پسر بچه ۱۲ و هفت ساله به بیمارستان شهدای طارم انتقال داده شدند.

تقیلو همچنین به اعزام بالگرد به بیمارستان رازی ماهنشان اشاره و تصریح کرد: مورد اعزام انتقال یک فرد با ترومای سر (تصادفی) بود.
رئیس اورژانس استان زنجان ادامه داد: آقای ۳۳ ساله در اثر تصادف دچار ترومای سر شده بود که توسط بالگرد اورژانس از بیمارستان رازی ماهنشان به بیمارستان موسوی انتقال داده شدند.

وی به اعزام بالگرد برای انجام دومین ماموریت در روز گذشته اشاره کرد گفت: مورد انجام ماموریت سقوط از ارتفاع بود.

وی با بیان اینکه محل اعزام ماموریت بالگرد ماهنشان بود، ادامه داد: به علت سقوط از ارتفاع در منطقه، دو مصدوم به بیمارستان رازی ماهنشان منتقل شده بودند که با تشخیص پزشک این بیمارستان هر دو مصدوم توسط بالگرد اورژانس هوایی برای اقدامات درمانی به بیمارستان موسوی منتقل شدند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار