مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کمبود نیروی انسانی گفت: سه هزار نیروی بازنشسته به صورت حق الزحمه به کمک آموزش و پرورش البرز می آیند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ 17 September 2023

به گزارش «تابناک البرز» علی حجرگشت در همایش مدیران کل آموزش و پرورش گفت: علیرغم مشکلات متعدد در زمینه نیروی انسانی تلاش کرده‌ایم که سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نباشد.

وی اظهار کرد: به همین منظور قرار است ۳ هزار نیروی کار بازنشسته به صورت حق الزحمه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

حجرگشت در ادامه به روند استخدام معلم در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: امسال دو نوبت آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار شده است و سعی کرده‌ایم متناسب با ظرفیت‌ها و نیازها نیروی جوان را برای حضور در مدارس جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال جدید اگر دانش آموزی به موقع برای دریافت کتاب ثبت نام کرده باشد بدون کتاب در کلاس درس حاضر نمی‌شود، گفت: کتب دانش آموزان چاپ شده و برای تحویل به آن‌ها آماده است و امسال هیچ دانش آموزی بدون کتاب ماه مهر را آغاز نخواهد کرد.

حجرگشت ادامه داد: طبق تقویم مصوب آموزش و پرورش روز اول مهر مدارس بازگشایی خواهد شد و از روز دوشنبه سوم مهر سال تحصیلی با قدرت آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: با اقدامات انجام شده حدود ۲۰۰ مدرسه در استان به ویژه در مناطق محروم بازسازی، بهسازی و شاداب سازی شده است.

وی با اشاره به اهمیت سرویس دانش آموزی گفت: هماهنگی‌ها برای سرویس مدارس از اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است و اکنون با انتخاب شدن پیمانکاران مدارس اقدامات لازم برای ارائه خدمت مناسب به دانش آموزان و اولیا صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اضافه کرد: سال تحصیلی جدید امسال با حضور بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در سراسر استان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار