مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از آمادگی این شرکت برای تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان خبر داد و گفت: تمام حوزه‌های کنکور سراسری برای تأمین برق پایدار شناسایی و اقدامات لازم برای پایداری شبکه برق انجام شده است.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ 03 July 2023

علی خدری با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، بار شبکه در محدوده محل‌های برگزاری آزمون از سوی مدیریت‌های برق شهرستان‌ها در سراسر استان به طور مستمر در حال رصد است.

وی افزود: تمام شبکه‌ها و تاسیسات حوزه‌های آزمون، بازدید و وضعیت لوازم اندازه‌گیری برق محل‌های موردنظر نیز بررسی شده است تا در صورت افزایش مصرف، تعادل بار مستمر و برقرار باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: هم‌استانی‌ها با رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل تابستان به خصوص در ایام برگزاری آزمون‌های سراسری صنعت برق را در تامین برق پایدار همراهی کنند.

خدری عنوان کرد: کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق بدون اینکه از آسایش خانواده‌ها کم کند، قطعا تاثیر زیادی در استمرار جریان برق خواهد داشت.

وی اظهار کرد: تمام برنامه‌های عملیاتی و اتفاقاتی در محدوده اطراف محل‌های برگزاری آزمون در روزهای برگزاری کنکور متوقف و همه گروه‌های اتفاقات و تعمیرات برق این شرکت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در حالت آماده‌باش قرار دارند تا آزمون سراسری با ضریب پایداری بالای برق برگزار شود.

منبع/ایسنا

برچسب ها: شرکت توزیع برق ، برق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار