معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در نشست خبری ویژه برنامه های روز شیراز را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲ 01 May 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد علی چوبینی با بیان اینکه از پانزده تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ویژه برنامه های روز شیراز برگزار خواهد شد، در ادامه اظهار کرد: حوزه‌های مختلفی درگیر نکوداشت روز شیراز می‌شوند.

غبار روبی حرم احمدی و محمدی

وی با بیان اینکه در این هفته برخی از اختتامیه ها و بعضی افتتاحیه ها را خواهیم داشت، عنوان کرد: اولین ویژه برنامه در صبح روز پانزدهم اردیبهشت ماه با غبار روبی حرم احمدی و محمدی با مسوولین شهری و استانی آغاز میشود.

مسابقات ورزشی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز مسابقه دو شهری را از دیگر ویژه‌ها برشمرد و گفت: در جای خودش نشست‌ها و این چنین برنامه ها ارزشمند است اما مخاطب عام را درگیر نمی کند؛ دغدغه ما برگزاری ویژه برنامه هایی بوده که کل شهر را درگیر کرده و جنس مردمی داشته باشد.

احتزاز پرچم شیراز

چوبینی احتزاز پرچم شیراز در سطح شهر، اختتامیه آواها و نواها، انتشار ویدیو مپ بر روی برج آزادی تهران را از دیگر ویژه برنامه ها برشمرد.

وی عنوان کرد: در روز شانزدهم اردیبهشت ماه نیز در خدمت اهالی فرهنگ و هنر خواهیم بود، همچنین روزهای ۱۶_۱۷_۱۸ در سطح شهر کارگاه های نقاشی برگزار می‌شود و نقاشان به صورت زنده به کشیدن نقاشی مشغول می‌شوند.

فوتسال محلات

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: در روز ۱۷ اردیبهشت نیز اختتامیه فوتسال محلات را در سالن پهلوان نصیری داریم، آیین نکوداشت سردیس پیشکسوتان هنرمند شیراز در باغ جهان نما، فراخوان نذر هنر به منظور آزادی زندانیان غیر عمد از دیگر برنامه ها است.

دو نشست ملی با حضور روسای شورای کلانشهرهای ایران

این مقام مسؤول برگزاری نشست علمی شیراز شناسی، جشن بزرگ شبانه در روزهای ۲۰_۲۱_۲۲ اردیبهشت ماه در باغ عفیف آباد، برگزاری دو نشست ملی با حضور روسای شورای کلانشهرهای ایران و رییس شورای هیات مذهبی کل کشور در شیراز از دیگر ویژه برنامه‌ها برشمرد.

شب شعر شیراز

وی افزود: برای این هفته برگزاری مشاعره اردیبهشت غزل، شب شعر شیراز، پیاده روی بزرگ خانوادگی همراه با جوایز ارزنده و همچنین جشنواره گل سرخ از دیگر موارد برنامه ریزی شده است.

کلنگ زنی و افتتاح

چوبینی عنوان کرد: کلنگ زنی و افتتاح پروژه هایی با رویکرد گردشگری، فرهنگی، تفریحی نیز از دیگر ویژه برنامه های شهرداری شیراز در این مناسبت ویژه است.

تفریح رایگان

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: اماکن تفریحی زیر نظر مجموعه شهرداری شیراز در این هفته رایگان بوده همچنین استفاده از مترو نیز در روز شیراز رایگان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار