سرپرست کمیته امداد شهرستان کلاردشت گفت: در سال گذشته ۲۵۸ فرصت شغلی در کلاردشت ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۱۶۰ مددجو از طریق اجرای طرح اشتغال و برای ۳۹ مددجو کاریابی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹ 17 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، عیسی احمدی زاده اظهار داشت: در سال گذشته ۲۵۸ فرصت شغلی در کلاردشت ایجاد شد که از مجموع فرصت های شغلی ایجاد شده برای ۱۶۰ مددجو از طریق اجرای طرح اشتغال و برای ۳۹ مددجو کاریابی صورت گرفته است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از بانک های عامل بیان داشت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان تسهیلات ازطریق بانک های عامل و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شد.

سرپرست کمیته امداد شهرستان کلاردشت افزود: اجرای طرح های اشتغال در بخش های دامپروری، کشاورزی، خدماتی، صنفی و صنعتی بوده است.

احمدی زاده با اشاره به طرح کارفرمایی افزود: در صورتی که شرکت‌ها و مؤسسات، مددجویان مورد حمایت کمیته امداد را جذب کنند، حق بیمه سهم کارفرما، طی دو سال به صورت ۱۰۰درصد توسط این نهاد پرداخت شده و به ازای بکار گیری هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارفرمایی با چهار درصد و باز پرداخت هفت ساله پرداخت می‌شود.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد انگیزه در کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و فرزندان جویای کار آنها است.

شایان ذکر است: شهرستان کلاردشت در سال ۱۴۰۱ در ثبت سامانه رصد ۱۵۵٪ و در خلق فرصت های شغلی ۱۳۶٪ عملکرد داشته است.

خاطر نشان می شود: در کلاردشت ۱۶۲۴ نفر تحت حمایت امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار