شهردار آبادان خبر داد :
شهردار آبادان از جمع آوری ۶۵۰ سرویس نخاله طی روزهای اخیر از سطح مناطق سه گانه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 19 February 2023

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور بیان کرد: پس از چند مرحله پاکسازی های انجام شده، از یک هفته پیش عملیات نخاله برداری در سطح سه منطقه شهری به صورت گسترده آغاز شد.

وی از عملیات نخاله برداری در کوی کارگر خبر داد و اظهار داشت: جمع آوری نخاله ها از محوطه سینما بهنمشیر از مطالبات مهم ساکنان این منطقه بود که در این راستا تاکنون ۱۵۰ سرویس نخاله جمع آوری شد و پیش بینی می شود ۵۰ سرویس دیگر تا پایان نخاله برداری از این منطقه باقی مانده است.

شهردار آبادان با اشاره به جذب پیمانکار برای جمع آوری نخاله از سطح مناطق سه گانه اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود ماشین آلات در شهرداری، برای عملیات نخاله برداری نیاز به جذب پیمانکار بود، پیش بینی می شود تا پایان سال حدود ۲ هزار سرویس نخاله از سطح مناطق سه گانه جمع آوری شود.

کاوه پور افزود: طی یک هفته اخیر عملیات نخاله برداری از پشت دادگستری انجام شده که طی این مدت ۵۰۰ سرویس نخاله از این منطقه توسط پیمانکار جمع آوری شده است.

شهردار آبادان در پایان گفت: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت و همکاری مردم در زمینه معرفی خاطیان در بحث زباله و نخاله‌ ساختمانی، سامانه ۱۳۷ و سایر راههای ارتباطی شهرداری وجود دارد که شهروندان می‌توانند از این طریق موارد را به ضابطان شهرداری اطلاع دهند.همچنین خاطر نشان ساخت که مجموعه شهرداری با تلاش مضاعف به دنبال خدمات بهینه به شهروندان گرامی و ایجاد رضایتمندی بیش از پیش آنها میباشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار