آیین گرامیداشت قادر طهماسـبی ملقب به «فرید شعر انقلاب» با حضور جمعی از مسؤولان ملی و استانی و چهره‌های شاخص فرهنگی کشور به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 20 February 2023

به گزارش تابناک تهران، آیین گرامیداشت قادر طهماسبی، شاعر آیینی و انقلابی کشور، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه‌شنبه دوم اسفندماه، با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، جمعی از شاعران و چهره‌های برجسته کشور در حوزه‌های فرهنگی، شماری از مسؤولان ملی و استانی، خانواده شهدا و اصحاب رسانه در کتابخانه عمومی استاد قادر طهماسبی(فرید) برگزار می‌شود.

شعرخوانی شاعران برجسته کشوری همراه با رونمایی کتاب «شناخت‌نامه فرید» و کتاب صوتی «پری‌ستاره‌ها» از جمله بخش‌های این مراسم خواهد بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می‌توانند به کتابخانه عمومی استاد قادر طهماسبی(فرید) به نشانی تهران، انتهای خیابان پیروزی، میدان شهید کلاهدوز، بوستان پیروزی مراجعه کنند.

گفتنی است، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور پیش از این و در ایام دهه مبارک فجر، با هدف تجلیل از قادر طهماسبی(فرید) شاعر آیینی و انقلابی کشورمان کتابخانه‌ای در شهر تهران را به نام او نامگذاری کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار