جابری انصاری با اشاره به اهمیت بزرگداشت نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه و ضرورت برنامه ریزی کانون های فرهنگی هنری مساجد به این مناسبت گفت: یکی از دلایل و شاخص های شکل گیری انقلاب اسلامی، تحقق گفتمان مهدوی و انتظار است.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 20 February 2023

به گزارش «تابناک البرز» جابری انصاری با اشاره به اهمیت بزرگداشت نیمه شعبان و اعیاد شعبانیه گفت: یکی از دلایل و شاخص های شکل گیری انقلاب اسلامی، تحقق گفتمان مهدوی و انتظار است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: گفتمان مهدویت و انتظار از جمله مسائل محوری و اساسی است که باید در مساجد نهادینه شود و این مهم به واسطه همراهی کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام مناسبت اعیاد شعبانیه بیش از دیگر ایام ممکن است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به آموزه های دینی و ایمانی اظهار کرد: مهدویت و انتظار فصلی از حرکت، ایستایی، رشد و پویایی در مسیر تقویت باورهای ایمانی و الهی است.

وی افزود: مسئله انتظار و گفتمان مهدویت به عنوان یکی از سرفصل های ضروری در بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد با هدایت و راهبری امامان مساجد تبیین می شود.

جابری انصاری تصریح کرد: منتظر واقعی با برخورداری از مشخصات و ویژگی هایی که او را شایسته این مقام می کند در مسیر انتظار و گفتمان مهدویت گام برمی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: تعمق بخشی و درک جایگاه مهدویت از جمله مسائلی است که در ایام اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان بیش از همیشه باید به آن پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار