فرمانده سپاه قم گفت:دشمنان امروز جرأت ندارند به صورت مستقیم با ایران اسلامی رو به رو شوند و حفظ وحدت ملت در این عرصه مهم بوده و تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ 15 February 2023

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه قم ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگار استان قم اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال بسیار باشکوه و با عظمت و دشمن شکن بوده است و مردم بار دیگر نشان دادند بعد از ۴۴ سال با وجود همه مشکلات پای نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قم افزود: آرمان‌های انقلاب همچنان به قوت خود باقی است و ملت در حمایت از رهبر معظم انقلاب در صحنه حضور دارند.

وی ادامه داد: برخی مشکلات در کشور انکار ناپذیر است، اما بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیاری در کشور رخ داد.

سردار موحد با تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران در برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم بیان داشت: این برنامه به بهترین نحو برگزار شد و از سویی دیگر انعکاس آن نیز بسیار مناسب بوده است.

فرمانده سپاه قم بیان داشت: سپاه و بسیج در طول سال برنامه‌های مختلفی را در استان قم برگزار می‌کنند که اطلاع رسانی این برنامه‌ها ضرورت دارد و خبرنگاران در این عرصه ما را یاری می‌دهند.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند که باید در کشور امیدآفرینی کرد که انعکاس اخبار خوب از جمله این راه‌ها است.

دشمن در جنگ سخت حریف ما نیست

وی افزود: امروز در یک جنگ ترکیبی برابر دشمنان قرار داریم و دشمن در جنگ سخت حریف ما نیست و این امر را امتحان کرده است و از هر مبدأی که تهدید کند مورد هدف قرار می‌گیرد.

سردار موحد گفت: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی و رسانه به دنبال تغییر و مدیریت افکار عمومی است.

فرمانده سپاه قم بیان داشت: در بسیاری از کشورها حوادث ناگواری رخ می‌دهد که در رسانه‌ها منعکس نمی‌شود؛ اما در ایران یک اتفاق ساده بزرگنمایی می‌شود و این امر نشان از جنگ رسانه‌ای است.

وی تاکید کرد: روایت اول باید صحیح و سالم و بدون تأثیر دشمن به مردم برسد و مردم از حقیقت و واقعیت ماجراها باید با خبر شوند.

سردار موحد با بیان اینکه باید فرهنگ ناب محمدی، فرهنگ انتظار. و مهدویت را در جامعه منعکس کنیم افزود: امروز نسل جوان ما با فلسفه انقلاب مشکلاتی دارند و شناخت درستی از این رویداد ندارند و سیاه نمایی‌های دشمنان آنان را گمراه می‌کند.

فرمانده سپاه قم افزود: دشمنان ضعیف شده‌اند و امروز ایران قوی به خاطر همین قدرت یافتن مورد حمله قرار می‌گیرد.

وی عنوان داشت: دشمنان امروز جرأت ندارند به صورت مستقیم با ایران اسلامی رو به رو شوند و حفظ وحدت ملت در این عرصه مهم است و تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

سردار موحد گفت: ما از تهدیدها فرصت ساخته‌ایم و هر چقدر به جلو می‌رویم، فتنه‌ها پیچیده‌تر و سنگین‌تر می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار