دکتر محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود
کد خبر: ۱۰۹۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 11 February 2023

بسم الله الرحمن الرحیم
ایام الله دهه مبارک فجر مبارک

انقلاب اسلامی ایران که بر علیه سیاست جدایی دین از سیاست دنیای غرب قد علم کرده ومبانی این تفکر را به صورت اساسی به چالش کشیده، حالیه برای دنیای غرب یک زنگ خطر است.
صدور و گسترش پیام انقلاب اسلامی برای جهان اسلام و دیگر ممالک امروزه یک کابوس هولناک برای نظام سلطه است بنابراین در طول ۴۴ سال حیات طیبه خود همواره دشمنان در جهت تضعیف و براندازی انقلاب از هیچ تلاشی از جمله برخورد نظامی، تحریم های فلج کننده، و ایجاد چالش های امنیتی مضایقه نکرده است و حالیه نیز با تمام عده و عده با بهره گیری از امکانات ماهواره وفضای مجازی تلاش های براندازانه راشدت داده است. در واقع
ایران واقعی ایرانی است که مقتدرانه و با شکوهی هرچه بیشتر با بهره گیری از بن مایه‌های فرهنگ ایرانی اسلامی در حال حرکت به سوی اهداف بنیان نهاده شده از سوی امام خمینی و نیل در جهت پیشرفت و تحقق تمدن ایرانی و اسلامی است اگر چه شرایط اجتماعی و فرهنگی باشتاب خیره‌کننده‌ای در حال تغییر و تحول است لذا لازم است برای جلوگیری از ضربه ی امواج این تغییرات به ارزش های اعتقادی و باورهای هویتی راه درست مواجهه با این امواج مهلک را پیدا کرده با استفاده از این راهکار انقلابی و منطقی که قطعاً ملهم از روش و سیره امامین عزیز انقلاب خواهد بود، همچنان در مسیر تحقق اهداف و آرمان های بستر ساز قیام صاحب اصلی انقلاب اسلامی در حرکت باشیم.
مقام معظم رهبری راز ماندگاری و مصونیت و آسیب ناپذیری جمهوری اسلامی را ناشی از جمهوریت و اسلامیت و مردم سالاری دینی اسلامی می دانند.
رجای واثق دارم مردم عزیزمان ضمن تامل و مجاهدت در مسیری که خداوند از طریق انقلاب جلوی را ه قرار داده، اصرار دارد برای حفظ هویت خود رویه انقلابی در مقابل استکبار را همچنان استمرار بخشیده چرا که از جمله کارهای اساسی برای عبور از انجماد تاریخی در سایه روحیه انقلابی یک ملت برآورده می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار