هفتمین نشست هماهنگی برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸ 26 December 2022

مجتبی ملا احمدی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به برگزاری این جشنواره در دی ماه جاری گفت:
در حال حاضر خیران استان در طیف محدودی هستند و انتظار داریم با اطلاع رسانی بیشتر و استفاده از ظرفیت رسانه ملی، بتوانیم مشارکت اقشار دیگر جامعه را نیز جلب کنیم.
مجید نسیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هم در این جلسه با اشاره به اهمیت مدرسه سازی گفت: خیران استان اثرات بسیار ماندگاری در مجموعه آموزش و پرورش کشور به جای گذاشته اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه فرهنگ سازی را جزو رسالت‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: یکی از مبانی و آموزه‌های فرهنگی، کار خیر و خیراندیشی است و باید تلاش شود بستر بیشتری برای حضور خیران در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه آموزش و پرورش فراهم کنیم.
محمدرضا ابراهیمی، با اشاره به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت برای بازسازی و نوسازی مدارس گفت: همت و پشتکار خیران اگر نبود، مشکلات زیادی به ویژه در حوزه فضا‌های آموزشی داشتیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به پیشتازی خیران مدرسه ساز استان اصفهان در همه عرصه‌ها افزود: ما به جای انسان سازی، تاکنون به فکر توسعه فیزیکی بودیم درحالی که توسعه باید با فکر و اندیشه باشد.
بهرام عبدالحسینی از معرفی خیران مدرسه ساز در صدا و سیما استقبال کرد و گفت: ما آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را داریم و تلاش می‌کنیم مستندات خوبی از خیران تهیه و معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار