محفل انس با قرآن با اجرای برنامه‌های تواشیح و سرود و تجلیل از آنها و با حضور قاریان برجسته استانی ازجمله محسن رضایی و علیرضا مسیح‌پور در شهرستان باشت برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴ 16 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه‌ و بویراحمد ، محسن رضایی ، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد شامگاه ، ۲۲ آذرماه در محفل انس با قرآن که در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت ، برگزار شد ، با تقدیر از حضور مردم از این برنامه معنوی اظهار کرد : حضور و مشارکت مردمی در برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی هم در کوتاه‌ مدت و هم دراز مدت تأثیرات مثبت فراوانی بر جامعه خواهد داشت و هرچه میزان کمی و کیفی این برنامه بیشتر شود به همان میزان شاهد رفع آسیب‌ها و معضلات و از همه مهم‌تر ارتقای سطح فرهنگ مردم خواهیم بود.
وی با اشاره به ابعاد متعدد جنگ نرم بیان کرد : ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که قابل مقایسه با داده‌ های دشمنان نیست و باید با برنامه‌ریزی صحیح و در نظر گرفتن ظرافت‌ها با چاشنی ابتکار از این موقعیت در تقویت فرهنگ اسلامی استفاده کنیم. 
این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌ و بویراحمد با بیان ضرورت ترویج سبک زندگی قرآنی ، گفت : امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه نیاز به پیاده شدن سبک زندگی قرآنی دارد و هر زمانی که موفق به ارائه این مدل به‌صورت تمام و کمال شویم، علاوه بر ارتقای سطح زندگی در مقابل هرگونه از توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون خواهیم ماند. 
یادآور می‌شود، محفل انس با قرآن با اجرای برنامه‌های تواشیح و سرود و تجلیل از آنها و با حضور قاریان برجسته استانی ازجمله محسن رضایی و علیرضا مسیح‌پور در شهرستان باشت برگزار شد.

محفل انس با قران در باشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار