مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت ورزش روستایی و بومی محلی خراسان جنوبی گفت: 17 مهرماه نخستین جشنواره ورزشی بانوان روستایی"دا" در درح شهرستان سربیشه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲ 07 October 2015

علیرضا چاجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: ترویج و توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه به ویژه زنان و دختران روستایی از اولویت‌های فدراسیون ورزش روستایی و بومی محلی قرار دارد.
وی افزود: برنامه‌ریزی فعالیت‎های ورزشی برای زنان و دختران روستا می‎تواند سلامت و نشاط این قشر را به دنبال داشته باشد.
مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی هیئت ورزش روستایی و بومی محلی خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای پاسداشت مقام شامخ زن و روز روستا با هدف احیاء و توسعه ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی و محلی، ارتقاء سلامت و ایجاد نشاط در بین زنان و دختران روستای جشنواره ورزشی مادران و دختران بانوان روستایی "دا" گرامیداشت روز روستا در 31 استان کشور برگزار می‌شود.
چاجی یادآور شد: این جشنواره 17 مهرماه جاری در خراسان جنوبی همزمان با سایر استان‌های کشور در روستای درح شهرستان سربیشه در دو رشته هفت‎سنگ و طناب‌کشی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در نخستین جشنواره ورزشی بانوان روستایی"دا" خراسان جنوبی تیم‌های ورزشی از 11 شهرستان استان حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار