سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد ۱۱ عنوان طرح پژوهشی پیشنهادی از محل اعتبارات یک درصد هزینه‌ای سال جاری استان را فراخوان داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 05 September 2022

«جعفر رحمانی» معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن اعلام این فراخوان گفت: در راستای اجرای ماده شش دستورالعمل اجرایی بند(ه) تبصره ۹ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، یازده عنوان طرح پژوهشی از محل اعتبارات هزینه‌ای سال جاری استان اعلام شد.

وی افزود: متقاضیان حقوقی با اولویت بومی دارای رزومه و سوابق فعالیت‌های پژوهشی در زمینه‌های مطرح شده می‌توانند تا تاریخ پنجم مهرماه امسال با مراجعه به سامانه پژوهش‌های توسعه‌ای استان به آدرس research.yazdmporg.ir نسبت به دریافت فرمت پروپوزال اقدام و پس از تکمیل آن به همراه رزومه خود به دبیرخانه سازمان ارسال کنند.

حمانی با تاکید بر اینکه به درخواست‌های پس از تاریخ مشخص شده ترتیب اثر داده نمی‌شود، گفت: تدوین شرح خدمات هر طرح با در نظر گرفتن ماهیت موضوع و ملاحظات مربوطه بر عهده متقاضیان بوده و جامع و کامل بودن شرح خدمات ارسالی نیز دارای امتیاز است.

به گفته وی، در مجموع برای این یازده عنوان طرح پژوهشی مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

یاداور می‌شود؛ عناوین طرح‌های پژوهشی یک درصد سال ۱۴۰۱ در پرتال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به آدرس www.yazd.mporg.ir/home قابل مشاهده و دریافت است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار