کد خبر: ۱۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰ 04 March 2015

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل تبریز  تمهیدات لازم برای تامین جهت میوه نوروزی سال 1394 انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از سازمان میادین شهرداری تبریز، حوزه معاونت بازرگانی این سازمان ، با بهره گیری از تجربه سنوات گذشته بویژه با همکاری ارگان هایی از قبیل سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و معدن از جایگاه عرضه میوه نوروزی و نظارت بر تنظیم بازار و عرضه میوه شب عید ذخیره شده در اندیشه خدمت رسانی مطلوب تر با قیمت مناسب و کیفیت رضایت بخش برای شهروندان عزیز، فعالیت های خود را در کلانشهر تبریز آغاز کرده است .

معاون بهره برداری سازمان در این زمینه اظهار داشت: هماهنگی های لازم با سازمان صنعت ، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی در زمینه عرضه میوه مورد نیاز شهروندان در نوروز 94 صورت گرفته و با تلاش بی وقفه کلیه عوامل فنی و اجرایی سازمان در خصوص گشت و نظارت بر کنترل بازار و تعیین محل چادر ها براساس اولویت های دسترسی آسان شهروندان و توجه به شکل بصری بازارچه ها و چادر های عرضه میوه اقدامات لازم انجام می گیرد .

شهروندان شریف اطمینان خاطر داشته باشند که این سازمان در راستای ارائه خدمات بهتر و گسترده تر به طیف بیشتر شهروندان از هیچ تلاش و عملی چشم پوشی نخواهد کرد.

فلذا از عموم شهروندان علاقه مند به اعتلای بیشتر شهرمان ، دعوت به عمل میاوریم ما را با نقطه نظرات ، انتقادات و پیشنهاداتشان در امر توزیع بهتر میوه عید سال 94 یاری رسانند و در این خصوص سامانه پیام کوتاه 100082118 و تلفن های تماس 13-33282011 . 33281848 در خدمت شهروندان می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :