شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای جزئیات برنامه این شورا برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین یوم الله 15 خرداد در قم را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 02 June 2022

به گزارش تابناک قم، این شورا در اطلاعیه‌ای جزئیات برنامه خود برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین یوم الله 15 خرداد در قم را اعلام کرد. متن اطلاعیه به این شرح است:

چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی عبد صالح خدا و ارتحال جانکاه خورشید فروزان عالم اسلام و ستاره درخشان آسمان عرفان، سرور مجاهدان راه حق و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت آیت الله العظمی امام خمینی(ره)، فقیه مجاهدی است که با منطق نبوی، شجاعت حیدری و قیام حسینی خود، کرامت را به مستضعفان، عزّت را به مؤمنان، شوکت را به مسلمانان و معنویت را به دنیای مادی ارزانی داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید نظام مقدس اسلامی، مردم شریف و انقلابی قم را به شرکت در آیین‌های نکوداشت مقتدای آزادگان، به شرح ذیل دعوت می‌نماید:

1 – مجلس بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از سوی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) جمعه 13 خرداد بعد از فریضه مغرب و عشاء در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر.

2 – مجلس بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام خونین یوم‌الله 15خرداد از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، شنبه 14 خرداد بعد از فریضه مغرب و عشاء در شبستان حضرت امام خمینی(ره)حرم مطهر.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار