دکتر محمدرضا جلالی فرماندار محترم شهرستان لنگرود
کد خبر: ۱۰۴۲۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸ 30 April 2022

بنده بسیار خرسندم که در بصورت رسمی در جمع محضر مسئولان خوب اطاقور هستم .

وی گفت: در دولت جدید کار بدست نیروهای متعهد به آرمان های انقلاب قرار گرفته است و تلاششان این است که مسیر انقلاب را در ریل اصلی خود قرار بدهند و از انحرافات جلوگیری کرده و مهتر از همه خدمت به خلق رضایت خداوند را به همراه خواهد داشت.

ایشان با بیان اینکه ما باید امیدافزایی کنیم افزود؛ یکی از عوامل امیدافزایی حضور نخبگان می باشد چرا که تلاش موثر مجموعه کارگزاران و نخبگان باعث ایجاد بازگشت اعتماد در دل مردم خواهد گردید .

دکتر جلالی در رابطه با مسائل و مشکلات منطقه اطاقور اظهار داشت؛ بنده به خوبی بر ظرفیتها و نقاط مثبت و ضف و معضلات منطقه اطاقور اشراف دارم

ایشان افزود : بنده از پروژه های نیمه تمام بخش مطلع هستم و در سفر جناب آقای رییس جمهور و نماینده تام الاختیار ایشان در شهرستان برهی از اعتبارات را به تایید ایشان رسانده ایم از جمله دو سد لاستیکی یا بتونی و بحث منابع طبیعی که مشکل اساسی و نگرانی مردم اطاقور است که مرجعات متعددی به بنده شده است و توسط شهرستان و استان پیگیری شده اما تصمیم گیری ها در برخی از موارد نیازمند مسائل و تصمیمات و عرصه ملی از جمله مصوبه مجلس است .

دکتر محمدرضا جلالی در ادامه بیانات خود با اشاره به معضل کم آبی اظهار داشت اقدامات خوبی درخصوص سردهنه سازی ها انجام گرفته است و در حال حاضر دو طرح دیگر باقی مانده و در همین جا لازم است از تلاش های مهندس اسکندری سرپرست شهرداری تشکر کنم و من از تمام مردم و مسئولان استمداد میکنم که صبوری کنند .

وی از شورا و دهیاران و مسئولان محلی خواست در حفاظت از اموال عمومی دقت کنند .


وی گفت: مدیریت سیاسی شهرستان هم در تلاش است بر اساس اخلاق مداری ،قانون مداری و توانمندی و کارامدی و تامین نظارت مسائل را پیش ببرند .

ایشان بیان داشتند؛ اخلاق مداری یک فاکتور موثر در مدیریت است ، ترش بشنویم و شیرین پاسخ بدیم و باید یک مدیر با مردم به نحو شایسته برخورد کند حتی اگر حل برخی از مسائل از توان ما خارج است حتما و قطعا با اخلاق فاضل و خوب در خدمت مردم باشیم.

فرماندار شهرستان لنگرود بر لزوم‌تامین نظارت توسط بخشدار بر دهیاران و مسئولان دیگر بخش تاکید نمودند و طبیعتا شهرستان هم بر بخشدار نظارت خواهد نمود .


دکتر جلالی در پایان گفت به نیازمندی های منطقه زیبا و پرظرفیت منطقه اطاقور واقفم و در اکثر روستا سرکشی نمودم ان شالله با همت شما و تلاش دولت محترم باعث بر رفع محرومیت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار