سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی"
کد خبر: ۱۰۳۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴ 11 April 2022

فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری سارقان اماکن خصوصي و معابر با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک گیلان، پيشگيري از وقوع انواع سرقت‌، ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خيز و تقويت احساس امنيت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامي قلمداد كرد و اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال سرقتي به مالباختگان، زمينه تداوم امنيت پايدار و ارتقاء اعتماد عمومي به پليس را افزايش خواهد داد.

وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي و معابر در سطح شهرستان رودسر، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقيقات و استفاده از شگردهای پلیسی یک متهم را در اين پرونده‌ها شناسايي و با هماهنگي قضائي وی را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رودسر از اعتراف متهم 29 ساله به 15 فقره سرقت اماکن خصوصي و معابر در سطح شهرستان رودسر با همدستی يك نفر ديگر خبر داد و بيان داشت: متهم 27 ساله ديگر اين پرونده دستگير شد.

این مقام انتظامی تصريح كرد: سارقان با تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ جوانمردي در پايان از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار