جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بسترسازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) از افتخارات پلیس است.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ 18 March 2022

به گزارش تابناک قم، سردار " قاسم رضایی" با حضور در مراسم نیمه شعبان در قم، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی کشور این افتخار را دارد که به عنوان خادمان و بازوی انقلاب بر اساس ارزش های اسلامی تمام مراسم های فرهنگی، مردمی و دینی را با پوشش انتظامی انجام و بستر را برای مردم آماده کند تا بدون دغدغه به عبادت بپردازند.

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 500 نفر نیروی پلیس در قم برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم نیمه شعبان بکارگیری شده اند، افزود: در این زمان و مکان مقدس این توفیق الهی نصیب مجموعه انتظامی استان قم شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: طی بازدید هوایی از محورهای مواصلاتی استان قم جمعیت کثیری از مردم به سمت این استان در حرکت هستند و با پیش بینی ترافیکی و انتظامی و اشراف اطلاعاتی ، هیچ دغدغه ای برای این حضور گسترده و آرامش مردم وجود ندارد.

رضایی با اشاره به تلاش ماموران در تسهیل امر ترافیک ، اضافه کرد: از مردم خواهش می کنیم ملاحظات پلیس را مدنظرقرار دهند ودر پارکینگ هایی که در اطراف مسجد مقدس جمکران پیش بینی شده خودروی خود را پارک کنند تا شاهد بروز ترافیک نباشیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امسال نیز به رغم محدودیت های کرونا شاهد گسیل خیل عظیمی از مشتاقان صاحب الامر( عج ) به شهر مقدس قم هستیم و همکاران عاشقانه این فضا و بستر را آماده کرده و به این امر افتخار می کنند که جز بسترسازان ظهور هستند.

رضایی بیان داشت: گستردگی خدمات همکاران، از مرز تا مرکز را شامل شده و تمام خدماتی که در این روز عزیز به مردم داده می شود جز عبادات همکاران من محسوب  می شود و انتظار ظهور را با عمل خود انجام می دهند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از همکاری و تعامل کلیه بخش ها اعم از هلال احمر، اورژانس، شهرداری، آتش نشانی و نیز خانواده های انتظامی استان قدردانی کرد.

رضایی ابراز داشت: امسال موکب های مختلفی در مسیر حرم تا حرم استان قم جانمایی شده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند ، مجموعه انتظامی استان نیز یک موکب راه اندازی و دین باوری و فضای مناسبی را برای آشنایی کودکان راه اندازی و فرهنگ مهدوی را ترویج می کند و فضا همانند فضای اربعین حسینی (ع) شده است که جا دارد از زحمات کلیه همکاران قدردانی کنم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار