وقتی امام دستور تشکیل سپاه را اعلام کردند، می‌دانستند که سپاه باید چه کار‌هایی برای محرومان که صاحبان انقلاب هستند، انجام دهد.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ 07 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، ۱۲ واحد مسکن مددجویی به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار افتتاح گردید.

آئین استانی افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویی ویژه اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار، با حضور سردار برسلانی "جانشین فرمانده سپاه کربلا " در روستای گرجی کلای شهرستان ساری برگزار شد.

سردار برسلانی در این آئین، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه پاسداران، پاسدار ارزش‌های انقلاب هستند، گفت: پاسدارا با روحیه جهادی موحب افزایش نشاط و امید در جامعه می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه پاسداران با تبعیت از ولایت فقیه، در بحث جهاد تبیین گام‌های موثری باید بردارند افزود: سپاه در مسئله محرومیت زدایی و عمرانی اقدامات موثری انجام داده است.

سردار برسلانی با تاکید بر اینکه خیر و برکتی که در کار‌های جهادی است، را نمیتوان مادی در نظر گرفت، ادامه داد: توکل به خدا، روحیه جهادی، و انقلابی میتواند با کمترین امکانات بهترین کارها را تحویل داد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه ساخت خانه محروم لبخند شادی بر لبان مردم مستضعف می‌نشاند، افزود: وقتی امام دستور تشکیل سپاه را اعلام کردند، می‌دانستند که سپاه باید چه کار‌هایی برای محرومان که صاحبان انقلاب هستند، انجام دهد.

سردار برسلانی با تصریح بر اینکه محرومیت زدایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: محرومیت زدایی موجب رضایت مندی نائب امام زمان (عج) می شود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه به ترفند‌های پیچیده دشمن علیه انقلاب هم اشاره کرد و افزود:دشمنان به نوعی به دنبال القای ناامیدی در جامعه بوده و تلاش می کنند در جنگ اقتصادی با عناصر خودفروخته داخلی به دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه باشند.

سرداربرسلانی با تاکید بر اینکه کار‌های جهادی و محرومیت زدایی، اهداف دشمنان را خنثی می‌کند، اضافه کرد: همان طور که حاج قاسم با اخلاص و تلاش خود باعث عزت و اقتدار ایران شد ماهم باید با الگوگیری از ایشان، توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

سردار احمد برسلانی در حاشیه این آئین در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بااعلام افتتاح ۱۲ واحد مسکن محرومین، گفت: ۳ میلیارد تومان برای ساخت و تحویل این تعداد از واحد‌های مسکونی هزینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا افزود: خانه‌های محروم با کمک خیرین و مجموعه نواحی سپاه استان ساخته شد.

سردار برسلانی تاکید کرد: این برای سپاه افتخار بزرگی است که تحویل خانه محروم در اعیاد شعبانیه صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار