امیرحاج اسفندیاری گفت: در صورت مردودی خودرو باید اقدامات فنی برای تعمیرات انجام شود چرا که منجر به کاهش تصادفات و رعایت آلودگی هوا خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 28 February 2022
به گزارش «تابناک البرز» رئیس اداره نظارت بر معاینه فنی شهرداری کرج گفت: مبالغ معاینه فنی بر اساس مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۲۹ آذر ۹۹ ابلاغ شده و در خودروهای بنزین سوز و دوگانه سوز متفاوت است. 
امیرحاج اسفندیاری با اشاره به اینکه هزینه معاینه فنی در خودروهای بنزین سوز ۴۷ هزار تومان و دوگانه سوز ۴۷ هزار تومان است، افزود: البته به واسطه بررسی چشمی مخازن در خودروهای دوگاز سوز ۲۷۵۰۰ تومان از رانندگان دریافت می شود. 
وی اظهار داشت: برای هر مرحله مرجوعی خودرو به مرکز باید ۱۰ هزار تومان برای بازرسی مجدد پرداخت شود، در سنوات گذشته کارت معاینه فنی وجود داشت اما اخیرا حذف شده و تنها پرینت سامانه ای به رانندگان تحویل خواهد شد. 
اسفندیاری با اشاره به اینکه در صورت مردودی خودرو باید اقدامات فنی برای تعمیرات انجام شود چرا که منجر به کاهش تصادفات و رعایت آلودگی هوا خواهد شد، تصریح کرد: بیشترین آیتم مردودی خودرو تنظیم موتور و آلایندگی است. 
رئیس اداره نظارت بر معاینه فنی شهرداری کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: ۱۹ مرکز معاینه فنی در استان البرز داریم که ۴ مورد آن در کرج است و از ۱۵ اسفند به واسطه سفرهای مردم ساعت کاری آین مراکز تا ساعت ۲۰ افزایش خواهد یافت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار