گردهمایی کانون‌های محله‌ای، تخصصی و رابطین کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان اصفهان به میزبانی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸ 08 February 2022

دبیر کانون‌‌های خدمت رضوی استان اصفهان از میزبانی کانون‌ مرکزی خدمت رضوی شهرستان خمینی‌شهر و همه مسئولان شهرستان‌های استان که در این جلسه حضور داشتند تشکر کرد.
مصطفی حجه‌فروش در این مراسم افزود: جلسات گردهمایی و نشست شوراری مرکزی استان، کانون‌های محله‌ای اصفهان و کانون‌های تخصصی اصفهان و رابطین شهرستان‌ها هر بار در یکی از شهرستان‌ها استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و فرارسيدن ماه پربرکت رجب، سالروز ميلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) و اعیاد شعبانیه افزود: معیشت طبقات ضعیف جامعه در وضع نامناسبی است؛ در همین راستا خادمیاران مخلصانه و صادقانه بسته‌هایی را تهیه کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد این در حالی است که ضرورت دارد خادمیاران فعالیت‌های خود را در سامانه ثبت کنند.
دبیر کانون‌ های خدمت رضوی استان اصفهان بابیان اینکه در آستانه ورود به ماه رجب هستیم یادآور شد:13رجب میلاد امام علی(ع) است باید با الگوبرداری از این امام در راستای حمایت و خدمت‌رسانی به محرومان گام برداشت.
وی از امضا تفاهم‌نامه‌ای با مدیرکل بهزیستی خبرداد و بیان کرد: جهت تاسیس مراکز مشاوره در شهرستان‌ها متقاضیان می‌توانند اعلام آمادگی کنند تا شعبات را رسما در شهرستان ها افتتاح کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :