استاندار ایلام از موافقت گروه خیرین مرهم برای احداث بیمارستان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 21 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا در ادامه رایزنی های خود در مرکز این بار با گروه خیرین مرهم دیدار و مشارکت آنان را برای ساخت بیمارستان در استان جلب کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های مهم استان در حوزه گردشگری سلامت اظهار داشت: امروز ایلام به واسطه اینکه در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته، هرساله شاهد تردد میلیون ها زائر است و در این راستا نیازمند ایجاد و ترمیم زیرساخت ها در حوزه های مختلف به ویژه بخش سلامت هستیم.

استاندار ایلام ضمن تقدیر از اعلام آمادگی گروه خیرین مرهم برای ساخت بیمارستان در استان افزود: این بیمارستان در ۲ فاز عمومی و تخصصی ساخته می شود.

سرپرست موسسه خیریه مرهم و عضو هیات علمی دانشگاه و فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی از درخواست استاندار ایلام برای مشارکت از ساخت بیمارستان در استان استقبال کرد.

دکتر حمیدرضا علیزاده یادآور شد: این بیمارستان به نیت خدمات دهی به مردم استان، زوار و گردشگران حوزه سلامت در ۲ فاز عمومی و تخصصی (جراحی پلاستیک، ناهنجاری های صورت و ...) ساخته می شود.

معاون بیمارستان سوختگی شهید مطهری تهران در ادامه اضافه کرد: با توجه به محرومیت ایلام آمادگی لازم برای پذیرش بیماران این استان خارج از نوبت و بصورت فوری وجود دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار