کد خبر: ۱۰۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 29 September 2015

بنام خدا و بند گان  پاک خدا
 
به بهانه هفته دفاع مقدس از قلم خواستم کمک کند مطلبی در خصوص این هفته بنویسیم.
 
قلم که دل نوشته های دیروز دفاع مقدس، امروز جهاد اقتصادی را در کارنامه دارد میدانست این بار قرار است به موضوع دیگر البته در همان مسیر بپردازیم.
 
تأملی کرد و نوشت این روزها مظلومیت دفاع مقدس از هر زمان بیشتر شده است. زمان زیادی نگذشته که باقیمانده پیکر پاکترین انسانهای دوران معاصر به بهانه بزرگداشت، وجهه ی شهرت من و ما و آن مداح قرار گرفت و به اسم دفاع از آرمان های شهدا، باشعارهای تند خارج از موضوع، رقبای سیاسی را ترساندند و اشک دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص باز ماندگان شهدا را در آوردند.
 
هنوز اشک دلسوزان نظام خشک نشده بود که افرادی تحت عنوان حمایت از مشهد حرفهایی گفتند و نوشتتند که بار دیگر مومنین و ایثارگران به خصوص مادران و پدران و فرزندان و خواهران و برادران و نوه های شهدا به ویژه آنان که مزاری بجز مکان هایی که به عطر وجود باقیمانده پیکر پاک  شهدای گمنام مطهر شده است، برای عزیزشان ندارند، را گریان کرد.
 
این افراد دفن گل های بهشتی دفاع مقدس در کوهسنگی را بهانه قرار دادند و گفتند کوهسنگی را گورستان نکنید! حرفهایی که هیچ گاه در شأن مجاورین امام شهید و ولی نعمتمان نبوده و نیست.
 
مشهد که خود حرم مولا و ولی نعمت شهدا حضرت رضا (ع) و هزاران مومن است، پس بگوییم مشهد را گورستان نکنیم؟!
 
 آیا می شود تحت عنوان دوستداران این شهر، به مهد شهادت بودن آن اعتراض کرد و از مسئولین خواست قبر امام رضا( ع ) و مومنین و شهدا را از شهر خارج  کنند تا مشهد گورستان نباشد؟!
 
قلم که باور دارد شاید یکی از گل های پرپر شده در كوهسنگی برادر هم اشکش باشد، نوشت، باز ماندگان و ایثارگران دفاع مقدس باید بخود ببالند که به برکت حرم مولا، سالانه چند ده میلیون عاشق علی ابن موسی الرضا به مشهد شهدا سفر کرده و مولایشان را زیارت. آنگاه در كوهسنگی بر مزار شهدا حاضر و به انان احترام میکنند. مومنین از قرآن آموخته اند شهدا را کشته ندانند.
 
بله؛ باید گفت مشهد و كوهسنگی و هر گلزاری که گل پر پر شده ای را در خود جای داده باشد زیارتگاه و تفریحگاه مومنین و مخلصین به ائمه اطهار (ع) و شهداست.
 
مومنین و دلسوزان ایران اسلامی و مشهد، شهدا و بازماندگان دوران دفاع مقدس، نباید از آنانی که در دوران دفاع مقدس  به بهانه نا امنی و امروز برای تفریح  و بعضاً ییلاق و قشلاق پاریس ، لندن ، واشنگتن ، تورنتو و ... را  انتخاب میکنند ، انتظار داشته باشند که وجود گل های پرپر شده در راه دفاع از امنیت این آب و خاک و ناموس ایران و ایرانی را زینت کوهسنگی بدانند ، آنان میخواهند آثار دفاع مقدس پاک شود تا سرافکنده نباشند.
 
دلسوزان و  ایثارگران معترض داشتن ویلا و تفریح ییلاق و قشلاق در پاریس و ... نبوده و نیستند و خود را بستانکار آنانی که حضوری در دفاع مقدس نداشتند نمی  دانند اما انتظار ندارند فعالین اقتصادی که در سایه امنیت ایجاد شده توسط ایثارگران دفاع مقدس، به کسب و کار مشغولند، به باورهای آنان توهین کنند.
 
ایثارگران و جانبازان بخصوص آنان که سالهاست ویچلر و تخت را تحمل و در عین حال خدا را  شاکرند، انتظار دارند فعالین اقتصادی با تلاش بیشتر و ایجاد اشتغال و پرداخت بدهکاری های معوقه بانکی که سفارش مقام معظم رهبری است، ایثارشان را جبران کنند و اجازه دهند تا آنان ویلچر سوار کوهسنگی را زیارت و از باغ موزه دفاع مقدس که ایثارگران خالقش بوده اند، دیدار کنند.
 
وجود آثار شهدا و باغ موزه دفاع مقدس در کوهسنگی که بعد از سالها به همت خوبانی از جنس ایثارگران ایجاد شده، سند بدهکاری آنان که در سایه پرپر شدن برگزیدگان الهی در امنیت کامل به بنگاه های اقتصادی  و ویلاها در مشهد و پاریس و لندن رسیده و اکنون خود را طلبکار ایثارگران میدانند ، نیست ، بلکه سندی برای اثبات فداکاری ایثارگران است.
 
آنان که با بهره گیری از گل های پرپر شده دفاع مقدس با شعارهای گوشخراش ، رقبای سیاسی خود را می ترساندند و اینان که مشهد الشهدا را گورستان می خوانند ، به دفاع مقدس و حماسه آفرینان ظلم کرده و میکنند.
 
 
محمد حسین روشنک
   بامداد 94/7/5
برچسب ها: روشنک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار