با حضور قائم مقام وزیر؛
در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ۴۳۴۸ واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان قزوین افتتاح شد و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 28 September 2015
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، عصر یکشنبه در مراسمی با حضور احمد اصغری مهرآبادی مجری ویژه مسکن مهر، مرتضی روزبه استاندار قزوین، داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی، حسن پور فرماندار البرز و بهزادپور شهردار محمدیه بهره برداری از چهار هزار و ۳۴۸ واحد مسکن مهر در شهرک مهرگان قزوین آغاز شد.

این واحدها در سال ۹۰ آغاز شده و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل آنها هزینه شده است.

مسکن مهر قزوین

همچنین با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مدرسه ۱۸ کلاسه شهید داود توکلی و دبستان ۱۲ کلاسه تدبیر و امید در شهرک مهرگان قزوین افتتاح و تحویل دانش آموزان شد.

برای ساخت این دو واحد آموزشی ۳۲ میلیارد ریال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین هزینه شده است.

دو باب مسجد نیز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان توسط راه و شهرسازی استان تکمیل شده و امروز یکشنبه با حضور قائم مقام ویزر به بهره برداری رسید.

حامد مانی فر مدیرکل راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح های مسکن مهر اظهارداشت: دولت در پروژه مسکن مهر به دنبال تامین آسایش ساکنان و تکمیل خدمات تاسیساتی و روبنایی است و اداره راه و شهرسازی استان در همین راستا دهها باب خدمات عمومی شامل مدرسه، مراکز بهداشتی، سالن ورزشی، پاسگاه، فضای سبز، تفریحی، واحدهای تجاری را احداث و تکمیل کرده و به بهره برداران واگذار کرده است.

مسکن مهر قزوین

مانی فر تصریح کرد: در بازدیدهای انجام شده مسکن مهر قزوین از لحاظ کیفیت ساخت و ایجاد خدمات روبنایی در مقایسه با سایر شهرها در رتبه بالایی قرار دارد.

وی یادآورشد: همزمان با افتتاح دو باب مدرسه در فصل بازگشایی مدارس در روز یکشنبه خوشبختانه سه واحد آموزشی دیگر نیز در دست احداث است و پنج باب مدرسه نیز تا مرحله اسکلت و سقف توسط اداره راه و شهرسازی احداث شده و برای تکمیل تحویل اداره کل نوسازی مدارس استان شده است تا در اختیار دانش آموزان ناحیه شهری مهرگان قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار