مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال اولین محموله هلال احمر استان شامل دو هزار تخته موکت و سه هزار و ۴۰۰ تخته پتو به مناطق سیل زده استان‌های فارس و چهارمحال بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 05 January 2022

دکتر «محسن حرازی‌زاده یزدی» در این باره اظهار کرد: براساس درخواست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل دو هزار تخته موکت در قالب چهار دستگاه کامیون به استان فارس و سه هزار و ۴۰۰ تخته پتو با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال بختیاری ارسال شد.

وی با اعلام این که حمایت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری یکی از مهمترین اهداف هلال احمر به شمار می‌رود، بیان کرد: همچنین پنج دستگاه موتور پمپ آب با یک دستگاه خودروی امدادی به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد.

این مسئول تاکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال احمر استان یزد به هموطنان در مناطق سیل زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده در پایان یادآوری کرد: هلال احمر استان همراه با تیم‌های عملیاتی و امدادی برای ارائه خدمات امدادی برای هموطنان مناطق سیل زده در آماده باش سراسری هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار