تابناک-جلسه ستاد بحران شهرداری بندرعباس با حضور معاونت خدمات شهری و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۱۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 31 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان در جلسه ی ستاد بحران شهرداری بندرعباس، مدیران مناطق و سازمان های شهرداری، گزارشی از عملکرد خود در خصوص لایروبی خورهای سطح شهر ، هرس درختان ، پاکسازی کانال ها و همچنین تذکراتی که در بافت های فرسوده به مردم ارائه شده بیان کردند .
اسماعیل موحدی نژاد معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس در این جلسه بیان کرد: همه ی مناطق با تمامی تجهیزات و امکانات ، نیروی‌های تنظیف و فضای سبز، آمادگی کامل در سیل و بحران احتمالی را دارند.
موحدی نژاد گفت: فردا شنبه مورخ یازدهم دی ماه، رزمایشی با هدف آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه با حضور تمام تیم های بحران ، ماشین آلات و گروه های جهادی و هلال احمر در زیر پرچم برگزار می شود .
این مقام مسئول تصریح کرد : اخطار یه ها و هشدارهای لازم از طریق رسانه ها ، فضای مجازی ، بیلبورد های سطح شهر و حتی در قسمت هایی از شهر به صورت خانه به خانه به مردم اعلام شده است و مدارس و سالن های ورزشی برای اسکان ضروری شهروندان در نظر گرفته شده است .
وی گفت : از شهروندان خواهشمندیم که در هنگام بارندگی از تردد غیرضروری پرهیز کرده تا امداد رسانی با سرعت بالایی صورت گیرد .
موحدی نژاد در پایان گفت : از طریق شبکه های سراسری و استانی و همچنین رسانه ها به مسافرین اعلام شده که با توجه به وضعیت بارندگی و احتمال وقوع سیلاب در شهر بندرعباس به بندرعباس سفر نکنند و همچنین در نوار ساحلی تذکرات لازم به شهروندان داده شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار