در اولین اقدام صورت گرفت:
دکتر جاوید ریحانی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این بازدید افزود: شهرستان بهمئی بزودی بخاطر محکومیت مالی زندانی نخواهد داشت .
کد خبر: ۱۰۰۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 30 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این بازدید یک روزه، و در اولین روز کاری خود در این سمت دیدار چهره به چهره با تمامی زندانیان شهرستان بهمئی در زندان دهدشت داشته است .

دکتر جاوید ریحانی بیان کرد : هدف از این بازدید را استماع مشکلات زندانیان ، اخذ درخواست و پاسخ گویی به سوالات و رفع مشکلات آنان عنوان نموده است.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: بازدید اززندان ها براساس تکلیف قانونی و تأکیدات رئیس  محترم قوه قضاییه درجهت آشنایی بیشتر با  مشکلات زندانیان وکاهش جمعیت کیفری بصورت منظم و مستمر انجام می شود

ریحانی افزود: باید بطور مستمر از وضعیت زندانی باخبر و بر اجرای مجازات در زندان‌ها نظارت داشته باشیم تا این بازدیدها نتیجه بخش وموثر باشد. 

بازدید یک روزه رئیس دادگستری شهرستان بهمئی از زندان دهدشت / خبر خوش در خصوص محکومیت های مالی

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی ادامه داد : مجازات زندان به عنوان یک ابزار موثر اصلاحی و تربیتی و توانمندسازی زندانی برای فراگیری آموزه های موثر و مهارت های اساسی زندگی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه استفاده کند تا وی پس از آزادی از زندان و ورود به جامعه به عنوان یک فرد مفید برای زندگی اجتماعی مورد استقبال مردم و افکار عمومی قرار گیرد

وی افزود: یکی از  نتایج  مهم بازدید و سرکشی از زندان‌ها ،آشنایی نزدیک، درست و بدون واسطه  ازوضعیت زندانیان توسط قضات ودیگر مسئولان است.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: دستورات لازم را صادر کردیم و در جمع زندانیان نوید داده شد که شهرستان بهمئی بزودی بخاطر محکومیت مالی زندانی نخواهد داشت .

ریحانی خاطر نشان کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری تا چند روز آینده تدابیر لازم را با همکاری دادستان محترم شهرستان اندیشیده می‌شود و به زودی جمعیت کیفری محبوس کاهش چشمگیری خواهد یافت.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در پایان گفت : امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری با مجموعه های قضایی استان گام موثری در جهت رفع مسائل و مشکلات مددجویان برداریم ، تا روند رسیدگی به پرونده ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد و وضعیت قضایی انها مشخص شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار