کد خبر: ۱۰۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 25 September 2015
معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تغییر زمان برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان به دلیل وقوع حادثه منا و اعلام عزای عمومی خبر داد.

وحید فخرموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تسلیت حادثه منا اظهار کرد: بیست‌وهشتمین جشنواره استانی تئاتر گیلان قرار بود از روز شنبه چهارم مهر ماه جاری در رشت برگزار شود.

وی افزود: به دلیل وقوع حادثه دلخراش منا و اعلام سه روز عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب زمان برگزاری جشنواره تئاتر استانی تغییر کرده و از روز دوشنبه ششم مهر، سه‌شنبه هفتم و چهارشنبه هشتم مهر ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود.

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بار دیگر حادثه دلخراش منا را به خانواده‌های بازماندگان از طرف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان تسلیت گفت.

به گزارش فارس، در جشنواره تئاتر استانی گیلان نمایش‌های «حورا» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد دوگوهرانی، «شمشیرهای ژنرال» نوشته قدرت‌الله فتحی و کارگردانی هومن میرمعنوی، «زمستان 66 کجا بودی» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی محمد پورجعفری از رشت «قلعه بردگان» کاری از مهدی طاهرپور، «ادامه مطلب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شایان، «رویای رویا» کاری از عبدالله بهادری از لنگرود و «دیگه از این بدتر نمیشه» کاری از جواد لاله دوست از بندرانزلی حضور دارند.

گفتنی است، فخرموسوی یکی از داوران جشنواره مذکور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار