مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای مردمی و بسیج اقشار صبح روز شنبه با حضور فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 16 October 2021

به گزارش تابناک قم، در این اجتماع بزرگ و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و نیروهای مردمی عهد و میثاق خود با امام زمان(عج) را تجدید و برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت عهد سربازی به جا آورند.

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی وبسیج اقشار قم باتلاوتی آیاتی ازقرآن کریم آغاز وسپس نیروهای حاضر درصحن اصلی مسجد مقدس جمکران با پخش سرود ملی به پرچم جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و پرچم گنبد فیروزه ای مسجد جمکران نیز تعویض شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در این مراسم، اظهار کرد: یکی از نعمت‌های بزرگ خدا این است که بعد از گذشت بیش از یکهزار و یکصدسال در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که سایه نایب امام زمان(عج) بر روی سر مردم است.

حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان ادامه داد: درطول تاریخ معاصر تا صدراسلام درهیچ کجای کره زمین نیروهای نظامی یک کشور تحت فرمان مستقیم نایب امام زمان(عج) نبوده‌اند و این مساله بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم تا افتخار سربازی و تجدید بیعت و میثاق با امام زمان(عج) را بصورت استوار ادامه بدهیم.

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در مسجد جمکران برگزار شد

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار