سوال مهر استاندار هرمزگان از دانش آموزان

استاندار هرمزگان طی سئوالی از دانش آموزان خواست، پاسخ دهند که "اگر استاندار بودند چه راهکارهایی را برای توسعه بیشتر استان تبین می‌کردند".
کد خبر: ۹۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 23 September 2015
به گزارش جنوب ایران به نقل از روابط عمومی استانداري هرمزگان، دکتر جاسم جادری ساعاتی پیش در مراسم زنگ نمادین بازگشایی مدارس هرمزگان که در دبیرستان دخترانه شهید علیاس ناحیه یک بندرعباس با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و دیگر مسئولان مرتبط نواخته شد اظهار داشت: همه ظرفیت ها برای شروع پویا و بالنده سال تحصیلی جدید در خدمت آموزش و پرورش است.
 
وی افزود: قطعا بدون برخورداری از آموزش و پرورش پویا و کارآمد هیچ توسعه ای اتفاق نخواهد افتاد چراکه تربیت نیروی انسانی در گرو کارآمدی این مجموعه مهم است.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد:اصلی ترین رسالت آموزش و پرورش تربیت انسانهای صالح است که این مهم در دین مبین اسلام بسیارمورد تاکید است.
 
استاندار هرمزگان همچنین گفت: نتیجه سرمایه گذاری درآموزش و پرورش و بسیج همه ظرفیت ها به سمت این مجموعه متوجه کلیت توسعه است و هرچه در این راستا بیشتر تمرکز شود نتایج پربارتری را درپی خواهد داشت.
 
جادری در ادامه با طرح چند سوال خطاب به دانش آموزان گفت: در راستای تحولات و دستاوردهای غرورآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه دیپلماسی از دانش آموزان میخواهم با تفکر و تامل بنویسند چه تدبیری باید اندیشه شود تا استان هرمزگان در دوران پساتحریم بتواند از ظرفیت های خود در رشد و پویایی اقتصاد ملی بهره بگیرد.
 
وی ادامه داد: همچنین از دانش اموزان می خواهم جایگاه آموزش و پرورش در توسعه را تبیین کنند و بنویسند اگر استاندار بودند چه برنامه ای را برای استفاده حداکثری از فرصت های موجود در استان برای توسعه خصوصا در دوران پسا تحریم در پیش خواهند گرفت.
 
استاندار هرمزگان در پایان با قدردانی از خدمات مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش استان برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
گفتنی است همزمان با آغاز سال تحصیلی، یک واحد آموزشی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس، با حضور استاندار هرمزگان و معاون وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار