مسئول روابط عموی سپاه امام صادق(ع) بوشهر:

تشکیل بزرگترین باشگاه خبرنگاران جهان اسلام

مسئول روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بزرگترین باشگاه خبرنگاران جهان اسلام تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 22 September 2015
تابناک بوشهر: عیسی اندرخور صبح امروز در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح در بوشهر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مطلع و آگاه کردن مردم استان از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ایجاد همدلی و همزبانی رسانه‌ها در انعکاس این برنامه‌ها از وظایف اساسی همه ماست.

اندرخو ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌ها در انعکاس برنامه‌های سپاه و بسیج، گفت: ما رسانه‌ها وظایف سنگینی در قبال نظام، بسیج و دفاع مقدس داریم و اگر بتوانیم در این راستا قدم برداریم، به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه ما رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم باید آنها را از آخرین اخبار استان مطلع کنیم، ادامه داد: انعکاس رشادت‌ها و ایثارگری‌های حماسه‌های مردم در طول 8 سال دفاع مقدس به نسل کنونی از وظایف اساسی و خطیر ماست.

مسئول روابط عموی سپاه امام صادق(ع) بوشهر با تقدیر ویژه از مدیرکل سابق و جدید صدا و سیما در بحث همکاری و انعکاس برنامه‌های سپاه و بسیج، تصریح کرد: 15 اکیپ خبری در سراسر استان و در نواحی مقاومت آماده ارائه و انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستند.

اندرخور با اشاره به اینکه سازمان بسیج و خبرگزاری بسیج در نظر دارند بزرگترین باشگاه خبرنگاران افتخاری کشور را راه‌اندازی کنند، خاطرنشان کرد: به این ترتیب هر پایگاه مقاومت یک خبرنگار خواهد داشت و اگر کل پایگاه‌های مقاومت یک خبرنگار داشته باشند، ما در سطح استان 2 هزار خبرنگار خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: افراد علاقمند می‌توانند در قسمت باشگاه خبرنگاران بسیج در این خبرگزاری ثبت‌نام کنند و اگر این کار انجام شود، بزرگترین باشگاه خبرنگاران جهان اسلام تشکیل خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار