امام جمعه اردبیل

انقلاب اسلامی از اصول خود عدول نمی کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی هیچ وقت از اصول خود عدول نکرده و نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 22 September 2015

به گزارش ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در آیین رژه نیروهای مسلح در میدان مصلای اردبیل افزود: شعار انقلاب اسلامی ایران شعار جهانی است و این انقلاب هیچ وقت از اصول محکم خود عدول نخواهد کرد چون اگر ما از اصول خود کوتاه بیاییم در واقع از عاشورا، غدیر و بعثت تنزل کرده ایم.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران فقط برای به زیر کشیدن و سرنگون کردن رژیم منحوس پهلوی بوجود نیامد بلکه صدور انقلاب اسلامی نشان دادن چهره کریه اهریمن و استکبار و حفظ کرامت انسانی از جمله اهداف آن است.
وی بیان کرد: تمام انقلاب ها در دنیا بعد از گذشت چند سال استحاله می شوند اما به شکر خدا انقلاب اسلامی ایران به خاطر اهداف آرمانی، اسلامی و انسانی خود روز به روز پویاتر می شود.
او اضافه کرد: دشمنان و استکبار به خاطر وجود چنین مختصات و ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی ایران است که از اول انقلاب با آن دشمنی و علیه آن شیطنت و توطئه می کنند.
عاملی گفت: دشمنان با راه اندازی ترفندها، امپراطوری رسانه ای و نقشه های مختلف در صدد سرکوب کشورمان هستند که نیاز است در این باره همه مردم هوشیاری لازم را داشته باشند تا نقشه های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.
امام جمعه اردبیل با اشاره به این که جنگ هنوز تمام نشده اظهار کرد: امروز دشمن در پی نفوذ به کشور است و بدترین نفوذ هم نفوذ فرهنگی است و دشمن با این کار می خواهد غیرت، مدنیت، آداب و رسوم، سنت و فرهنگ را از خانواده ها و ملت ما بگیرد و همه چیز ما را غربی کند.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان بیان کرد: باید خانواده ها بسیار هوشیار باشند و در دام و تله دشمن نیافتند.
وی اضافه کرد: امروز رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور تنها گوشه ای از توانمندی ها و اقتدار ایران است که دشمنان و بدخواهان این کشور را مایوس و نا امید می کند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: تاریخ نشان می دهد که ملت ایران مردمی صلح طلب بوده و هیچ گاه به دنبال جنگ علیه کشوری نبوده است ،اما اگر کشوری بخواهد فکر تجاوز و نگاه چپ به ایران بکند بی شک ضربه بسیار بزرگی می خورد.
در این آیین یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در اردبیل از مقابل جایگاه و تمثال رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار