امام جمعه خلیل‌آباد:

ملت ایران عزتمندانه از کشور دفاع می‌کند

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: ملت ایران با هوشیاری تمام در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده است و عزتمندانه از کشور و نظام دفاع می‌کند.
کد خبر: ۹۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 22 September 2015
حجت‌الاسلام علی ناهیدی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران با بصیرت هرگز اجازه نمی‌دهد گزندی به این کشور وارد شود.

امام جمعه خلیل‌آباد گفت: کشورهای مختلف، امروز همه متحدالعمل علیه کشور ایران حرکت می‌کنند ولی به کوری چشم دشمنان ملت ایران با هوشیاری تمام در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده است و عزتمندانه از کشور و نظام دفاع می‌کند.

وی خطاب به سران استکبار جهانی افزود: بدانید ایران اسلامی با وحدت و اتحاد و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خواب راحت را از چشم کوردلان می‌گیرد و نمی‌گذارد خون شهیدان پایمال شود.

ناهیدی رمز موفقیت را در وحدت دانست و اظهار داشت: ملت شهیدپرور ایران با هوشیاری و زیرکی از دستاوردهای ایران اسلامی حفاظت و حراست می‌کند.

امام جمعه خلیل‌آباد تصریح کرد: نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و انتظامی برای مقابله با دشمنان در هر لحظه در آمادگی به سر می‌برند و صورت دشمنان را به خاک مذلت می‌کشانند.

وی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از ترفندهای دشمنان ذکر کرد و گفت: فریب این حرکت‌ها را نخوریم زیرا دشمن کارش ضربه‌زدن است و نباید غفلت کنیم.

امام جمعه خلیل‌آباد افزود: انرژی هسته‌ای و بحث‌های مطرح شده را باید مسئولان به خوبی در راستای فرمایشات رهبری پیگیری و مدیریت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل‌آباد نیز در سخنانی اظهار داشت: روحیه استکبارستیزی ملت ایران همه دشمنان کشور را به زانو در آورده است.

علی نیک‌یاد با تقدیر از حضور حماسی مردم و بسیجیان این شهرستان در مراسم 31 شهریور سالروز دفاع مقدس افزود: هشت سال دوران دفاع مقدس با پیروزی ملت غیور ایران همراه بود و باید امروز هم جانانه در برابر جنگ نرم دشمن با هوشیاری ایستادگی کنیم.

وی اظهار داشت: امروز بسیح و سپاه پشت سر مقام معظم رهبری گوش به فرمان ایشان هستند و تمامی حرکت‌های مذبوحانه دشمنان را زیر نظر دارند و در نطفه خفه می‌کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار