امام جمعه قوچان:

دفاع مقدس ابهت پوشالی آمریکا را شکست

امام جمعه قوچان گفت: بزرگترین دستاورد هشت سال جنگ تحمیلی شکسته‌شدن ابهت پوشالی آمریکا بود به طوری که امروز مردم در سراسر دنیا جرأت انجام نهضت‌های گوناگون را پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 22 September 2015
حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در مراسم رژه نیروهای مسلح در قوچان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: دفاع جانانه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای گوناگونی همچون انسجام و وحدت میان نیروهای مردم و دفاعی را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه دشمن در طول جنگ تحمیلی به دنبال نابودی تمام عیار ایران اسلامی بود، افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان در هشت سال دفاع مقدس به خودکفایی در ابزارهای دفاعی دست پیدا کرده و به عنوان یک کشور مقتدر و مستقل در دنیا شناخته می‌شود.

امام جمعه قوچان با تأکید بر اینکه نشست آمریکا سر میز مذاکره با ایران تنها به دلیل اقتدار و قدرت ایران اسلامی است، تصریح کرد: بزرگترین دستاورد هشت سال جنگ تحمیلی شکسته‌شدن ابهت آمریکا بود به طوری که امروز مردم در سراسر دنیا جرأت انجام نهضت‌های گوناگون را پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه غیرت، عزت و بزرگی ایران دنیا را به اعجاب واداشته است، گفت: ایمان به خدا یکی از ویژگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بوده که به وعده الهی در تحقق پیروزی حق بر باطل اعتماد و ایمان داشتند.

طباطبایی رهبری را یکی از مهم‌ترین اصول در پیروزی جبهه حق بر جبهه باطل برشمرد و یادآور شد: فرماندهی و رهبری الهی فردی همچون امام خمینی (ره) سبب تقویت روحیه و افزایش شجاعت و مقاومت رزمندگان برای مبارزه با دشمن و جان برکفی آنان شد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس مردم پشت سر ارتش، سپاه و بسیج ایستاده بودند و این در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بسیج تبلور حضور مردم در کمک به رزمندگان برای مقابله با دشمن و حال و هوای جبهه‌ها سرشار از دعا، نیایش و راز و نیاز با خدا بود.

امام جمعه قوچان با بیان اینکه وعده خدا در پیروزی حق بر باطل یک شعار قرآنی است، بیان کرد: در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رزمندگان ما را مناجات، ارتباط با خدا، نماز شب و توکل فرا گرفته در صورتی که در طرف مقابل ترس بر آنان حاکم شده بود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار